som en syster

Har precis haft riktig deeptalk med Julia nu och det har klarnat påriktigt hur lika vi är och hur vi tänker. Jag har aldrig nånsin haft en vän som förstår mig så bra som dig Julia, du får fan mig att förstå mig själv. Läskigt hur vi ibland sitter tysta och plötsligt säger du någonting, och så har jag tänkt exaaaakt samma tanke samtidigt. Hur många gånger har det inte blivit så? Du har hjälpt mig egenom så mycket, och jag försöker så gott jag kan att stötta dig det vet du.
Ord kan inte beskriva hur mycket du betyder för mig, du är bäst.

Älskar dig mestmestmest bästavän.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände med andra julia ?

2010-11-09 @ 22:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0