taylor

HEEEJ!!! Lördag och det känns SUPERm
min fredag var faktiskt ganska seg men hade ett väldigt bra sällskap: alice julia lisa sen en ny tjej i vår skola (eller okej hon har gått i nåra månader men iallfall) som heter amanda! jätte söt och trevlig tjej henne ska vi helt klart fortsätta att umgås med om hon nu står ut med oss hiihih ;)
vi åkte till viksjö och va med simon h och simon s och deras vänner, ute. jag dog för jag hade tygskor som har hål under vilket icke va bra för jag har aldrig frysigt så mkt om fötterna haha..
men vi drog hem til julia jag hon och alice, så kom simon wallin martin jocke axel och johan och det va jeettetrevligt! vi kolla tv pratade lyssna på musik och hade oss så det va näjs. dom drog typ 2 när jag somnade i lilla sängen.

jag skulle träffat kasper idag men han va tvungen att åka hem till sin pappa så det blev inte av! :( men idag ska jag och alice träffa en kille som heter beppe och hans kopmis, hehe får se hur det är :D kommer säkert bli trevligt det är föäörsta gången jag träfar han eller okej vi har träffats en gång tidigare säger dock inte vart ahhahaahaahhahaahha skoja menmen. pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0