yeah 3X

Heejjsan! Jag och julia sitter o käkar tacopaj nu mums.. Sitter och lyssnar på nya favoritlåten med Chris Brown, daaamnnn va bra den är !!! Lite panik varning där asså ;)
Gårkvällen va bra vi umgicks lite människor, super trevligt! Vaknade upp med 3 girls och vi chillade gäälet och nu är det somsagt bara jag och julia här, vi har fixat oss och lite sånt och vi ska möta upp Lisa Rebecka Alice Malin och Felicia och vi ska in till Rigoletto och se på Saw 3D! Scaaaary, dock säger alla att den suuger så vi får väl se, men jag är lite smått känslig för blod och sånt så jag kommer säkert dö.

Nu ska vi fixa det sista sen dra oss, ha en bra torsdag! Puss


här har ni den! så sjukt bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0