clap again




haha orkar inte lägga upp fler bilder men dom finns på fb. ;)
igårkvällen spenderades iallfall med dessa tjejer + malin rebecka lisa alice och julia hemma hos rebecka! vi pumpade musik, åt och dansade. sen drog vi vidare till hby strand, men stannade inte där mer än i en kvart då vi åkte hem till rebecka igen. va meningen att jag skulle sova där men jag va så jäävla trött och energilös så jag och felicia gick hem, mötte lisa och malin som hade gått och träffat jacke matte jocke johan jonte gustav typ så vi va med dom ett tag, sen stod jag och fleicia ute och snacka i typ 20 minuter sen vi ba äsh ska vi sova över eller, haha så vi vandra hem till felllan oh sov där. en mycket trevlig fredag! thanks my best girls!

nu har jag städat mitt rum och lite sånt ska börja plugga hemkunskap nu.. fast nu ska ja göra smoothie hihi (Y) pössen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0