det räcker nu, seriöst.

en stor jävla funderare som jag har haft idag... Finns det regler? Har ni regler? Snälla säg mig det.  Det finns vissa saker som man tydligen absolut inte får göra. Nej för då är man en slyna som tar andras guys. Och det är så fucking jävla daaaaaaaaaaaaaaaaaaaamp irriterande. Känns som att så fort jag gör något som BARA har med mig att göra, så ska folk lägga sig i. Och det är också damp irriterande. Det känns som att enligt er gör jag alltid fel, vad jag än gör, blir fel. Men, har det med er att göra? Neeeeeeeeeeeej. Så, snälla sluta lägg er i mina saker, sluta slösa er energi på mig.

Kommentarer
Postat av: julia

hahaha du vi alla ser ut som freaks ;)

2010-10-22 @ 11:42:57
URL: http://juliacenner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0