jon kortajarena





asså.... vänta..... hostarochler samtidigt...... asså. min luft har gått ur. mitt hjärta har sprängts. mina ben har vikt sig. min röst har slutat fungera. mina ögon kan inte stängas och jag kan inte sluta dräggla. asså

OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG *DAMPAR*
asså omgomgomgogmogmgogmg jag har blivit KÄR.
jag tror påriktigt jag är det. kolla första bilden. asså, ne... det går inte. han kan inte va från samma planet som oss för asså jag har aldrig sett något snyggare. shit.... jag kan hålla på så hur länge som helst men de pallar inte ni så jag tar det senare... men okej sista; OHMYFUCKINGGOD. hahahahha :(

nu ska jag söka upp hans adress och beställa flygbiljetter, hörs efter höstlovet! tjing

:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0