lördag och söndag

heej bloggen!! har inte uppdaterat på länge men nu är det dags... i lördags drog jag och träna vid 12, sen drog jag hem till julia och vi pluggade svenska. sen drog jag, rebecka, malin, felicia, romina och lisa till bella där felicia ida sofia osvosv va och vi chillade gääälet. jocke jeppe ogge adams jocke jocke patrik jonte och alla dom kom senare och ja vi lyssna på musik dansa och hade oss det va kul. jag och malin sov hos julia vi somnade istortsätt direkt när vi kom hem haha... vi vaknade fett tiditgt idag, dock drog malin efter frukosten.

vi har pluggat svenska och NO , sen har vi även fixat i julias rum (hon har bytt rum till överv¨åningen) såp vi har konkat så jävla mycket haha men de har varit kul o resultatet blev ju fett bra :D sen har vi även vart o köpt kebabrulle och pluggat mer samtidigt haha (Y) jaja nu ska ja rulla hemmåt! puss pån römpaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0