mad kväll

Den här kvällen va gaaaaaaaaaaaaaaaaaalet mad! Seriöst min kropp och ben har nog aldrig värkt såhär mycket förut, först träning på gym sen en jääävla massa dans! Jag, Amanda, Sophie, Lisa, Alice, Malin, Hanna, Romina, Felicia och Julia drog in till Gullmars plan på The Wave. Och fan vad det kommer snackas om det här nu, "fan va töntigt och fjortis att gå dit lala" men vet ni, so WHAT?! I hela mina ungdomsdar har jag och vänner & föräldrar tjatat om att det borde finnas ungdomsdiscon. Och, det här är ett. So om det är fjortisar där, VI är fortfarande inte det. Och alla gillar att dansa och det är det ända man gör där. Så, det är inte ett dugg jävla pinsamt att gå dit, just so alla knows! Va tvungen att säga det eftersom det kommer snackas mycket annars, livet i hässelby you know ;)

Men, jag och Julia drog oss ur kön (vilket söööööööög) för vi blev typ klmda till döds, så vi hade ångest och typ tårar när vi såg kön sen (3 timmar lång kö typ) och jag va ett steg från att dra hem. Men då smet vi in ganska långt fram i kön och lyckades ta oss in nån timme efter alla adnra vännerna. Sen började man dansa så jävlamkt, man både flippade med fjortisdansen och körde dirty.. alla dirty låtar kom sista timmen och då va bar ajag hanna malin och julia kvar.. menmen. roligaste kvällen på länge, såna här kvällar kan aldrig gå snett asså. rekomenderar starkt att alla drar till såna här för det kan inte bli roligare.

jävlar va långt inlägg, menmen. kom nyss hem och nu ska jag slagga, kommer sova jävligt bra inatt känner jag! pössen :d

Kommentarer
Postat av: Aura,

håller med om fjortis- grejen, men det va sjukt grymt! :D

2010-10-31 @ 20:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0