måndag...

Tjatjaaa, allt bra med er? Det är väl okej med mig förutom att jag är fucked upp sönder stressad pga allt vi har i skolan den här veckan... men det är väl bara att göra en sak i taget, och tänka att det snart är över och sen höstlov. Fan va najs! Skolan idag va jobbig... fan måndagar som brukar va den skönaste dagen! Kanske va för jag va så jääävla trött, jag satt o luta mig mot Alice på gympalektionen och somnade i typ 2 sekunder, hahaha nivet så som man kan göra ibland? Sen efter va jag pigg... knaaz brä.

Nu ska jag sätta mig och plugga hemkunskap. Sen NO. Asså, jag skulle göra vad som helst nästan för att skippa NOn i skolan asså, så jävla tråkig och onödig eftersom jag ändå inte kommer ihåg ett skit eller kommer behöva det. Så ingen naturlinje för  mig på gymnasiet är en sak som är jävligt klart haha :P
jaja herrp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0