måndag


jeans gekås kortärmad kofta vettefan och klackskor scorett

sjukt bra väder idag ju!

kaspers snygga jacka som han köpte!


coooolingar


Bilder från idag! När ja slutade så mötte ja upp Kasper så åkte vi in till stan för att han skulle köpa en jacka och jag skulle va smakråd sen drog jag även med han in på H&M gina och bikbok för att leta efter ett jävla tublinne som inte fanns!! men fick med mig en annan tröja hem en grön tshirt so va på rea som jag hade sett för tyyp två veckor sen och velat ha haha.. sen satte vi oss och fika och blabla väldigt trevlig dag med Kasper har fan inte träffat han sen vi fick sommarlov..!

Sen mötte jag upp malin alice och felicia skulle fixa lite grejer sen drog ja och alice hem till julia chillade där i typ en timme sen mötte vi upp malin och gick o mötte patrik ogge sebbe o jeppe snackade igenom lite saker blev en massa telefon samtal också och lala så jävla lång historia som aldrig kommer bli löst. jaja, nu sitter ja och är halvt avdomnad bara för de e så jääävla kallt ute!!! :@

jaja nu sla ja gå och tvätta bort my make up sen sova. pusspuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0