my feelings for you

Hej bloggen! Skit jävla seg dag idag i skolan, som onsdagar alltid är.. dock är det en dag närmare helg vilket är toppen ;) Drog hem efter skolan, åt lite och har pluggat spanska tills nu.. åhhhh jag DAMPAR på skolan asså jag orkar inte plugga, men jag måste!! det är det som suger. Skolan tar seriöst upp mitt liv. Just nu iallfall. Dom här två veckorna innan höstlovet har och kommer vara paaaain. Spanska prov imorgon, SO prov på fredag, Hemkunskapsprov på tisdag, Svenska läxförhör på torsdag och jag tror NO prov på torsdag.. lalal asså jag säger hejdå till alla mina kära vänner nu.. vi ses nån gång för nu tar jag självmord! haha, driver. Menmen..

det ända bra med nuet är att jag är taggad på helg, sitter alltså och lyssnar på min fekkaråååå lista, hehe. två dagar kvar................... skriver senare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0