punkt slut

hahah blir så speeeeeeeeedad av låten, bästa! och jag garvar. för vet ni, jag bryr mig inte. ni kan trycka ner mig och håna mig hur jävla mycket ni vill men jag kommer aldrig nånsin ta åt mig. förut gjorde jag det, men jag orkar inte ens bry mig längre. om ni vill att jag ska bli ledsen över det tycker jag bara det är synd, för ni slösar energi på något som misslyckas... :)


fuck it, eller hur? fuck it!! bara bara säga helt fel saaaaaaaaak lala bara bara älska dig bara bara spöa dig tjhooooo jag älskar dig julia wittrin it's all about the sexiness eller hur bebiiii :love:

Kommentarer
Postat av: emma

om du nu tycker att vi försöker bevisa npågot för dig ex trycka ner dig´.. det vill vi ite om du syftar allt på bilderna och att albumet är döpt efter din och julias video är för den var rolig. plus att vi försöker inte direkt föreställa dig vi är massa svetlanas. så istället för att skriva på din blogg säg det. tack och hej vill inte dig något illa eller trycka ner dig. / emma

2010-10-31 @ 19:17:40
Postat av: matilda

fast iof liknar vi ju dig och julia lite ;) speciellt på ögonbryna, I like it!

2010-11-01 @ 13:12:16
Postat av: denise

aa precis

2010-11-01 @ 18:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0