tror du vet who you are



Kan inte gråta längre, har tagit slut på tårar
Vänner för alltid men det kommer kännas sjukt för båda
Det plågar mig att vi inte kommer sova tillsammans
Nu går vi skilda vägar även fast vi lova varandra
Att det skulle vara du och jag för evigt
Men utan dig bredvid mig kommer livet sakna mening
Jag saknar medvind när fan ska det vända
Ska sluta hoppas för det kommer aldrig att hända
Ta dig i kragen, håll dig vaken på dagen
För allting går vidare men saknaden skaver
Ingenting blir bättre av att bara gräva ner sig
Kommer alltid bli varm i hela kroppen när jag ser dig
Tack för alla fina minnen som vi delar Känner rädsla nu för skillnaden att leva Spelar ingen roll nu om det är du och jag För bara du är lycklig så kommer livet sluta bra Nu blir det till att klara sig själv och Får nöja mig med att vara din vän För kärleken dog medans lögnerna viskade Ärliga ord men det var ingen som lyssnade Nu blir det till att klara sig själv och Får nöja mig med att bara vara din vän För kärleken dog medans lögnerna viskade Ärliga ord men det var ingen som lyssnade Är inte rädd för döden längre, ses på andra sidan Jag längtar redan dit och resan kan bli ganska slitsam Har aldrig älskat nån så mycket som jag älskar dig You took my breath away och jag vill aldrig hämta den Men försöker vara lycklig idag För dörren är ju stängd, men du har nyckeln tillbaks I alla fall ett tag, men jag måste gå vidare Inte idag, men vill få stopp på mitt lidande Minns den där gången när vi åkte ut till toppnäset Handduk på marken och vi älskade i långgräset Sen på natten under stjärnor och en bäcksvart himmel Båten ut på sjön med massa ljus det är mitt bästa minnet Hellre ledsen med dig än glad utan dig Men spelar det nån roll när sagan bara slutade Det var för oss som solen sken som guld Och gick upp varje morgon för kärlekens skull 
Kanske var det bara bra det som hände Och vad som än händer så var du min ängel Kom till jorden för att ta mig från min depression Det här ingenting i mängden som jag klätt med ord Charlotte Lantz du är i mitt hjärta för alltid Och jag hoppas att vi bara varit tankspridd För ingen av oss ville ju egentligen det här Och jag vill alltid vara vänner, fast stämningen finns där Slut på ord nu men skriver lite till 15 månader, den bästa tiden i mitt liv Kan bara hoppas på att ödet för oss samman Vill leva med dig och få se döden tillsammans Men vi får se nu vad framtiden kan bjuda på Du och jag åt skilda håll, kan inte bara sluta så Så jag lever livet och slutar lipa nu För du och jag har ett band som aldrig kommer slitas ut


dyrkar texten
kan inte sluta gråta till den. stämmer in så jävla bra på en person, vilket inte är bra..
livet kan inte alltid vara en dans på rosor, visst..? speciellt inte kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0