windows

DET ÄÄÄÄÄÄÄÄÄR LOV-O-O-OV-OV NU-U-U-U-UH... haha tänk på ride, (ride-e-e-e me-e-e-e) hahaha FUUUULTTT jaja fan va skönt att det är lov och jag trodde jag skulle bli översvämmad med plugg men det ända jag behöver göra är svenska, lite SO och matte! sköööööönt.
va i vby med alice och julia idag chillade galet kollade i lite butiker osvosv, nu e jag hemma ska väl snart äta sen ska jag vandra över till julia jag tror vi ska ha en riktig myskväll med film och typ godis och bara chilla sen upp lagom tid imrn och träna! fan va nääjs. skön start på lovet!

har inte fattat att tiden gått såhär fort som den har gjort, känns som det högst va 2 månader sen som sommarlovet slutade, tiden går och saker förändras. that's life och ingen kan göra något åt det! bara att vänja sig. snart är det vinter och vem vet något kanske då ändras tillbaka? framtiden är spännande. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0