for tonight

Nu har jag min helg planerad.
Fredag - Hoffmaestro på grönan med Alice, ska träffa Rille där också. Och Kasper!
Lördag - Blir det först träning på gymet, sen fixa inför min tjejmiddag på kvällen!
Söndag - Ska jag till stan och möta upp Kasper, ska va smakråd när han köper kläder.

Btw så fyller ju han år idag!!! OCH Hanna. coh simon!!! hahah herregud.
Graaattisss kasper din lille schetekar snygging som har dissat oss hässelbyare för staden.. det är inte lite synd utan jäääättesynd! we miss you eller iallfall jagggg :(
HANNA. Grattis gumman som e två dar yngre än mig hihi! Hoppas du haft en toppendag och fick din kära mobil och säng haha. Looove you<3



söta hanna och jag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0