fortfarande vår låt

Jag vill fråga. Vill fråga så mycket saker till dig. Jag vill att du ska veta att jag bryr mig. Jag vet inte vad som har hänt - bara läst. Men någonting har hänt. Förr skulle jag ringt dig på direkten och frågat vad det är som är fel. Det är precis det jag vill göra nu. Men jag kan ju inte, det är det som suger. För pågrundav allt som har hänt så är det meningen att jag inte ska bry mig. Men jag gör det iallfall. Jag bryr mig om dig iallfall, har alltid gjort och kommer alltid göra. Jag vill kunna krama om dig när du är ledsen, som jag gjorde sista gången jag såg dig innan allt sket sig. Det va det sista vän-minnet jag har av dig. Du stod och grät och jag höll om dig och sa att allt kommer bli bra, att vi kommer höras iallfall och att vi kommer ses om 5 veckor. Fan vad saker blev tvärt om. Inget blev bra, vi hördes ingen gång och efter 5 veckor kollade vi inte ens på varandra. Ingen ville det här. Förutom två stycken som hjärntvättar. Det är synd. Men nog om det. Jag vill kunna säga; ring mig om det är något. Visst kan jag säga det, men jag skulle aldrig få samtalet.

heartbeats (joe & will ask remix) - grum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0