från och med .... nu!


hahaha my giiiiiirls, love you!!

Tjena alla puddingar! Sitter  just nu med en tandborste i munnen, oh ja fick nyss en utomslandskänsla i munnen som när jag har borstat tänderna utomlands.... knas !! wittrinen är också här hon käkade osv så palade hon inte gå hem så det blev en mini lördag med sleeepover. Vi har även gjort ett träningsshema från och med nu eftersom båda vi (och lisa) har skaffat träningskort. Så imorgon ska vi tre iväg till vby och gymma!! jarrååååå vi ska bli fitmodeeeeeels. hiih
jag startade lite idag med en springtur på mitt löpband, 30 minuter i sträck inte dåligt!

men nu ska vi sova, eller vi ska lägga oss i sängen och plugga lite spanska och no! vi hörs imorgon efter allt, då ska jag verkligen försöka lägga upp pics :) pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0