igår

Hejsan! Jag sitter här, osminkad och jävligt ¨äckel ful och schleeeten. Men fan va värt det. För gårkvällen var så jävla nice. Riktigt sköna människor och annat skojj. Slutade i lite bråk men allt redde ut sig, och folk hjälpte till och det är vi tacksamma för. Jag och Lisa va hemma vid halv 2 tiden, satt uppe vid datan till 4... fast Lisa sov hehe.

Vi vaknade, käkade korv sen vadnrade vi och städade lite. Vi satt ute och chillade kollade egenom massa bilder och garva åt massa fula bilder på oss, haha sen låg vi och kolla på tv resten av tiden..

Nu ska jag ladda över bilder, städa mitt rum och plugga matte... vad börjar jag med...hm, matten tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0