presenter


så söt den lappen satt på min data när jag kom hem på kvällen... tack maxi!!
lite små krimskrams saker men nödvändigt!


3 stycken Victoria Sectret body lotions, och två shampo & två balsam. dammnn luktar så gott!

böcker...

GYMKORT!!!!!!! eller aa, passkort egetntligen men jag använder det till gymet. var där idag!

pengar. 1500 + 200..


det ljusa ID-pudret fick jag av mamma och pappa. sen fick jag ett presentkort på Åhlens
av Kalle värt 500 kronor, så för det köpte jag ett mörkt ID-puder också. gooodie!

en sjaalish

kängor och benvärmare från H&M (ser fula ut på bild, verkligheten helt okej!) som jag
beställde från katalogen för ett tag sen, som mamma gömde hehe..

skärp från H&M

Där har vi dom! Plus kameran jag fotade med och ett busskort som jag fick i förväg... jag är jätteglad för allt, eftersom jag fick verkligen allt jag hade önskat mig. Fick en kamera och det hade jag inte ens sagt att ajg ville ha så :D Sen får jag mer presenter i efterhand av släkt och vänner. Men det kommer!

Idag - skolan, sen drog jag Lisa och Julia upp till vällingby, kollade på H&M efter kläder jag hade sett i måndags när jag inte hade några pengar, sen nu när jag har pengar så är allting såklart slut!!! Åhhh så jävla irriterande, visst är det alltid så?! Aja, får la kolla på andra H&m.. prövade också en långklänning från Topshop, men den satt för tajt asså. Så det blev ingen shopping idag tyvärr. Sen drog vi 3 och GYMMA!! I hela 1 och en halv timme! Så jävla duktiga vi är, är stolt över mig själv. Sprang på löpband, cyklade, rodde, tränade magen och låren osv. Sjukt kul! På lördag blir det träning igen.

Just nu - sitter med NO böckerna framför mig, håller på att plugga inför provet nästa vecka.. Fb och musik är igång också, såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0