september 2009

en grej ja kom o tänka på i kylan i mitt stökiga rum är .... vafan gjorde jag för ett år sen ?? o hur såg ja ut? nåra ändringar...?? ska kolla bilder nu


9 september 2009. hannas och mitt födelsedagsfir. små vi va

EXAKT ett år sen. 16 september 2009.

19 september 2009. onoppade ögonbryn

okej orkar inte kolla mer. värkar som jag har raderat de flesta 2009 bilder.. elller ne, det finns fler fast i typ augusti. kanske har fler på datan bredvid mig. men ja kan la konstatera att jag har växt. mitt ansikte har växt. alla har växt. på sättet me

Kommentarer
Postat av: Fanny

hahah älskar min hand på bilden ;)

pussss <3

2010-09-17 @ 16:38:59
URL: http://faaanys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0