sprang i 40 min ca 5-6 km = DÖÖÖD

o vet ni va ja tänkte på. svåra människor. dryga människor. fega människor. en speciell person. klump i maGGen varje gång tanken kommer till mig. om det är sant som det är sagt så undrar jag varför personen inte försöker mer? varför personen inte hör av sig.. varför gör den inget. ja lever i en värld fylld med en massa varför frågor. som jag inte kommer få svaret på om jag inte tar steget och frågar. men det finns en hake. som dödar mig. en annan person. den personen ser bra ut. det dödar mig också. det dödar mig att tänka dom två. är det som jag tror? eller är det bara vänrelationship? ska jag fråga? vågar jag? svar ja.  problemen kommer och det här är ett klart I-landsproblem, men jag antar att det är så livet ser ut



do you know i cry?
do you know i die?
do you know i cry?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0