sur

Tjejmiddag igår. Det va tjejmiddag, och killar kom efter. Så tjejmiddag var det allt. Det va hur trevligt som helst, under middagen alltså. Mycket skratt och sådär. Sen kom grabbarna somsagt och vi pumpade musik och lite fler grabbar kom och alla hade det trevligt. Helt plötsligt stormar oinbjudna respektlösa människor in och börjar skrika fula saker, hotar. De lyssnar inte och det krävs min bror för att vissa ens ska gå ut ur huset. Ofattbart. Ni säger att ni inte ville förstöra min kväll, det borde ni tänkt på innan säger jag bara. Dock förstörde ni den inte alls mycket, för nån timme senare när allt hade lugnat ner sig gick vi tillbaka upp i huset och fortsatte där vi hade slutat. Men tack alla underbara killar och tjejer som var hos mig igår och hjälpte till med allt. Ni är underbara.

Nu sitter jag är med Alice. Snart händer nått. herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0