tensta

Tjooooooooolahoppsaaaaannnnnnnn sverige!!! Jag sitter här med datan framför mig och en halvt sovande Malin bredvid mig. Igår var ja, Malin, Hanna och Alice hemma hos mig och chillade gaaaaaaalet, vi hade lite lust att gå ut men ingen orkade tillsist, så vi hade en riktigt rolig hemma kväll istället framför datan, tittade en massa videos och typ dog av garv, osvosv. Sen när vi skulle sova vid typ halv 1 så kollade vi på "Vampire Suck" som jag hade laddat ner, hahahah vad DÅÅÅÅÅÅÅLIG den vaaaaaaa assååååååååååååå. Nej men vi fick nåra skrattanfall i filmen för dom hååånar ju verkligen twilight hahah, fast alla skådespelare är fett lika dom riktiga...

Nu måste jag kila för jag ska möta upp Lisa och kanske Rebecka i vällingby, sen ska vi dra vidare mot Tensta och möte Julia där, det är nån jävla marknad med uppträdanden, Adam Tensta ska tydligen uppträda... nej så det blir nog chill jobbigt bara att det blev så stressigt.. skriver senarreeeeeeeeeepöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0