7 days

Heeej! Den har dagen har fasen varit bra även fast jag har jobbat! Hade en mysig morgon med långfrukke med mami (dock drömde jag jobbiga drömmar, faaan) och jobbet gick riktigt bra! Jag sålde för över 3000 kronor/timme två timmar i rad! Ja, det är faktiskt bra och riktigt höga siffror. Det var inte lika jobbigt idag som jag trodde :) 

Har precis ätit och nu ska jag duscha sen slå in mina små julklappar!! Myyys :D 
Men innan tänkte jag lägga ut lite pics på vad jag köpte i stan igår!


Söt klänning från Monki!! Såå fin den kommer vara i sommar när man är brun


En sån jääääävla snigg långkjol från TopShop som jag har gått och kikat på ända sen den kom in i butiken (typ i somras) men aldrig velat köpa för den va så dyr... men nu var det rea och jag blev stört lycklig! Fatta i sommar på stranden med ett linne eller så som jag har på bilden. Jag dööör!!! Den är öppen i sidorna också, glömde ta bild när man ser det... 

Linda och Katta på Gateau!
Jag igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0