Who gon stop me

Tjooo! Fyfan vad trött jag är, det här håller inte!
Gårkvällen var rolig med en himla massa folk hos en kille som heter Herman i Nockeby. Vi va där några timmar sen drog jag och tjejerna i klassen vidare och träffade Elias, Marcus, Christopher och några andra i en galet fet villa vid vattnet, det var typ ett slott haha. Där var det inte så mycket drag men det var kul i alla fall.
Kom hem för typ 2 timmar sen och snart ska jag iväg och jobba. Jag jobbar 16-20 ikväll så det är rätt soft. Laddar upp bilder nu från vad jag har köpt!


Fint linne från Oasis

Två linnen och sen ett "pannband". Pannbandet och det översta linnet är från
Urban Outfitters och det gråa är från Top Shop

Söt tröja från Oasis

Det var TOTAL utförsälning på  VeroModa! Köpte den här tunna koftan
och sen även en gosig halsduk

Även den här mysiga tröjan är från Vero Moda


Ett par RayBan från Sturegallerian! Såå glad för dem, har alltid velat ha såna :)

Sen även den klänningen jag har på bilden! En svart skittajt med öppna sidor från
Urban Outfitters. Hade den igår!

sen köpte jag en klänning inne på en affär i Bromma Blocks som jag glömde ta kort på.. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0