börja lyssna nu

va med amanda, malin, julia o alice idag efter en chill dag i skolan. de va nästan inga lärare i plugget idag så våra två sista lektioner va inställda. niiiceeee så vi slutade vid 1 istället för kvart i 3. vi gick hem te mig o bakade kladdkaka o snackade :) .
nu har jag precis duschat o klätt på mig ska ta bussen som förhoppningsvis kommer hem till amanda. jag ska käka där sen tror ja dom andra brudarna kommer. vi har 3 alternativ ikväll; vällingby, amanda eller skälby. hmm vi får se vart kvällen leder oss till men de lutar mot vällingby :) är taggad till 1000 så det kommer säkert bli toppen!!!
pusspusspuss ha en rolig fredagkväll go craaaaaaaaaaazzzyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0