waka waka



Tjoooooobreee. Kom precis nyss hem från magdansen. Det går framåt, dock var både jag och julia sjukt trötta idag så aa ;). Gårkvällen blev jättebra! Jag, Rebecka, Alice, Tess, Lisa och Julia käkade hemma hos Lisa som hade tjejmiddag. Vi fixade taco tillsammans blev shiet gott. Sen grjode vi inte så mycke chillade snackade, charlie kom efter ett tag sen vid typ kanske 10 tiden drog jag Alice och Julia till Bromma hem till Krille. Va lite folk där som jag aldrig mött förut o även nåra jag känner så det va ruligt :) Kalle hämta mig och julia vid 2 tiden och jag slocka typ d1rr när jag kom hem. shööööönntt

känner mig fett sliten nu så jag ska hoppa in och duscha sen dricka en kopp kaffe och ladda upp inför kvällen! Lov förfaaaaan, känns helt super. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0