babygirl

Hejhejhej! Sitter än än gång vid felicias mini data med hon o malin, dom fixar sig o ska ta bilder.. :) dom e sååå sega hihi
jaa men igår va det ju nyårsafton, och nu  är det 2011 och fattar det fortfarande inte, känns inte som det!! men vi va några tjejer hemma hos mig först, käkade och taggade till lite. Vid 9 åkte vi hem till Albin där lite folk va, först satt dom o kolla hockey, tro det eller ej vi fick typ flipp... men sen så drog vi igång det o råka spränga hans högtalare hehe :) gick ut såklart o kollade fyrverkerier om de stavas så hha, och ja vi fick nyårskyssar, så de ska va :) bilder kommer sen !! kvällen va toppen, ´är jättenöjd med min nyårsafton, romina o malin sov hos mig vi somna vid typ halv 5.. så är laagom trött nu hehe:)

nu ropar dom på mig pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0