du försvinner

Hejsan hoppsan i lingonskogen. Har nyss rensat i min TV-hylla som ska bort, fan vad det är tråkigt att göra sånt skit, vill bara att min andra tv ska va uppe på väggen så det är klart MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN nej såklart inte.(haha den där reklamen) Jaja, vaknade för sent idag, jag har totalt vänt på dygnen, somnar vid 3-halv 4 även fast jag är ensam hemma liksom, och vaknar 12-1. inte bra!! Mamma drog ut mig till golfbanan så åkte vi 2 varv längdskidor !! Mina ben värker, men vafan ja sa ju att det suklle bli träningens år??? Så får stå ut med det.

Skulle även träffat julia idag men nää. Så annars har jag inte gjort ett skit idag.
har en konstig känsla i kroppen typ nervös, ledsen, arg, tom, ensam, deppig.
hatar sånt. när man inte riktigt vet vad det är man är lessen över. kan ju ha en anning
men fan de borde inte va de.

häjäjääjäj ska väl göra nåt annat nu fast vad vet jag INTEEE.
känslor bubblar upp utan att tänka tillbaks. - petter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0