lämnar en varning

jaaa jag kan ju passa på att lämna en liten hälsning/varning till alla små söta elever på ännu sötare hässelby villastads skolan. passa er, ni kommer bli chockade! '

DORIS HAR RYMT!!!!!!!!!!!!!!! wowowoowowow
jaa och vem är det då, jo det är en lärare (Kattis) kära stora, håriga, äckliga spindel!!
MMMHHH... mysigt ha? alla ni som gick 6an känner Doris, vissa har till och med hållt i henne.
Och idag fcik jag veta av ägaren själv att hon är på rymmen!

så, om ni känner nått krypande på er mitt under ett prov, i fritiden, eller i matsalen
så ska ni inte bli rädda för då är det bara lilla DOris !!
har ju ingen direkt bild på henne men under får ni se en bild hur
hon ungefär ser ut. jovars ett charmtroll har hon alltid vart


Kommentarer
Postat av: Karin

Haha..! OMG! Jag kommer ihåg Doris, speciellt den dagen som vi skulle bestämma namn :) Gabriel ville att det skulle heta Charlotte.

2011-01-11 @ 20:41:48
URL: http://kaxelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0