never be the same again, so let me tell yah

sitter med en sån där mössa med en stor pälsboll mitt på huvudet som står upp en halv meter :) dom är söta, jag gllar dom. men jag passar inte i mössa... så blir nog pengarna tillbaka,mamams pengar. äger endast 21 kronor för att vara exakt just nu. och cirkus halva månaden har gått. hur ska jag klara detta :) !!
malin hanna o julia gick nyss , vi vaknade vid 12 beställde mat från orion sen kollade på the notebook o grät :) favoritfilmen, helt klart.

har nite söndagsångest. det är ju ett mål med 2011 att inte ha det för det förvärrar ju bara allt. ska plugga nu lite matte :)





igår hos en kompius i bromma . rätt rolig kväll, kunde vart bättre

Kommentarer
Postat av: Anonym

mössan kommer ifrån?:) har letat efter sån en aasläänge !

2011-01-16 @ 17:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0