sexy love

Hejhej bloggen!

Idag är det tisdag, vilket innebar skolstart igen. Jag hade faktiskt inga tankar om det igår, även fast jag inte gjorde ett skit med dagen (som jag och julia har lovat oss själva att göra, nivet inte sitta inne på söndagar och ha ångest utan verkligen göra något så allt känns bättre!) jag låg bara i sängen och helt plötsligt va klockan 5.

Somnade ju såklart inte inatt, kollade film, läste, loggade in o ut på facebook, lyssnade på musik, kollade upp i taket men nää blev fan aldrig trött. Somnade vid 3- halv 4 kanske och ändå är jag inte överdrivet trött nu. :) Tisdag är ju den skönaste dagen så det gick fort.

Ligger även nu i sängen, är en stämplad chillare.. haha ;) ska lägga in dom hemska spanska glosorna på glosboken.se och börja göra dom... sista terminen nu måste ju lägga in ett krut. Bara sisådär 20 veckor kvar tills sommarlov = amazing. Låter ju inte så länge, men aa haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0