dom undra var jag va idag



två bilder från fredags :)








Bilder från igår!

Den här helgen har varit skitbra. Hänt massa roligt och träffat både gammla och nya människor! I fredags va det fest i Backlura, vi tjejer drog dit och det va en massa gamla sköningar där. Blandat folk som jag aldrig trodde skulle funka tillsammans men aa det gjorde det. Rolig och dock lite kaosad folk pga av för mycket folk och fältare.. ;) menmen.

Igår va jag hos släkten i Täby hela dagen, "lill-julafton" med sydafrikanskt tema. Så en massa god mat blev det allt. Kalle lämnade av mig hos Julia där Lisa o Rebecka va, vid 7 tiden. Vi drog o köpte bajssaker med hennes lillebröder. Vi kom hem igen o satte oss o kolla tv och tänkte ha en chillkväll. Så ringde Simon o sa att vi skulle komma till Gurrk, o eftersom de e rätt nära Julia så drog vi dit där typ Micke, Johan, Martin o nåra fler killar va, Alice kom också sen 3 tjejer som va trevliga :) så gårkvällen va också riktigt lyckad! blev mycke dans, jag och Martin gjorde bordet till vårt dansställe, haha ;)

vaknade upp hos Julia o vi typ käkade, o pluggade. vi grjode 8 frågor som skulle ta ca 1 timme att göra kanske men det tog 3-4 timmar för vi kollade mest på tv... hehe så kan de ju gååååååPPÅÅÅåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0