hope you start undressing

Beboooo! I love you ♥

Va nyss ute och sprang i en halvtimme! Gjorde av med 360 kalorier, har det såkallade RunKeeper på mobilen så kan man se massa olika grejer! Skojj :) Så nu har jag duschat och snart kommer mormor och hennes syster Karin, och Per! Myys. Det regnar här idag, segt. Men det har varit två kanondagar både igår och i förrgår med en jävla massa sol så det är ju bra att ta det lugnt en dag. 

Igår var vi hos våra familjekompisar med massa folk, det va skit trevligt. Kom hem vid 12 och då somna jag typ dirr för i förrgår var vi hos Johannes med några kompisar och käkade och så, sov hos Liz då blev det inte mycket sömn haha (Y). 

Nu ska jag klä på mig sen äta! Puuuusssssisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0