love is on fire

ÅÅÅÅÅÅ va gårdagen va härlig :D Satt hos frissan assa länge och hade PAIN (är sjukt håröm + att mitt hår är så rakt att det inte går att göra nått med det så det blev mycket GROV tupering och ontontont) menmen, om ska bli fin får man lida pin eller vad säger man? ;) 

Julia sov här efter en skit bra balkväll igår, middagen var skit trevlig med rolig underhållning (gjord av lärarna hhah) och sen blev det riktig löööööööökig dans i 3 timmar till en feeett jävla snygg DJ heheh... va skit lyckad! Städade ur skåpen idag, sen drog jag och Rebecka hem till Julia och solade o lyssna på musik. Nu fixar jag lite bilder och målar naglarna tills imorgon.. the big day :) sen ska jag cykla och hämta julia på min ultra snabba cykel sen ska hon slaggaranjas här ikväll också heheh.. bilder KOMMeR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0