baby don't feel no pain just smile back..

Tjeeenamors!! Kom precis hem från Alice :) vi gjorde om lite i våran engelska redovisning vi ska ha på fredag. Kollade upp vad "When I'm Gone" med Eminem handlade om (haha det finns på wikipedia?!) och daamnn visste inte att den va så bra, den blev genast 1000 gånger bättre om det ens går hehe .. :P ni borde kolla upp det. riktigt bra

igår var det idrottsdag, mitt kubblag förlorade allt...... hehe bästa , sen gick jag Julia o Alice hem till mig och chillade. jag har ångest nu för 1. världen går KANSKE under på lördag. jag vet seriöst inte vad jag tror, jag är rädd iallfall. och 2. för jag inte har tränat denna vecka och ätit istället. jag vet inte vad det är med mig, men detta är inte bra. 

ska ut och springa nu. tjar^Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0