can we get much higher

tjooooooooo.. är az zeg idag, fast ändå inte. har vaknat, solat, börjat på en so redovisning, ätit, solat, solat, solat, hehe skoja men jag har chillat galet och pluggat ute i solen idag. är dock inte klar än... min energi tog slut :( 

igår drog jag, alice och julia in till samma ställe som igår, med ungefär samma folk. kom lite andra människor också och vi hade även en fet bergssprängare som vi pumpade musik ur! så jävla naaiz. var en mycket trevlig kväll. bra helg helt enkelt med mycket skratt o sol!!!!!!!!!!!111 yää bitch that's what i'mtalking aboutt!! haha driver men aa nu ska jag KANSKE ut och springa (får se hur mitt tillstånd är) o sen kanske duscha sen efter det ta tag i plugget igen...! puss hejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0