go crazy

tjeeenare fan! Tjockt trött är jag idag. Kuligt. Igår var bra. Jag, Rebecka och Julia drog hem till Luka i Spånga där han, André, Kevin, Danne och en till var. Det va trevligt, sen vid 11-12tiden drog jag och Julia hem till Jeppe där det var en massa folk. Det var också kul känns som de va ett tag sen man träffade dom som var där. :) Sen mötte jag upp André och Kevin i vby och jag drog hem till André och slaggade där. Vi vakna vid 11 idag och bara chillade galet sen skutsade han hem mig och sen dess har jag bara legat ute i solen och läst min svenska tråkiga bok som ska vara utläst på onsdag... stress!! 

Det var min gårkväll, och är på himla bra humör bara för det är så fint väder & att det ska bli så hela veckan :D häärligt! Är träningssugen... funderar på att gå ut och springa :P skön jag är
Lil Wayne – Knockout
(skrev detta i söndags men det publicerades inte, cp blogg.se...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0