just give it to 'em

ååååååååå jag hatar cp mornar..... ni vet, jag vaknar vid 4 tror att jag ska upp reser mig ur sängen, kollar på klockan och går och lägger mig igen. nej men då ska ju solen stråla in i en liten glipa vid fönstret och en fågeljävel kvittra som FAN. somnar typ 15 min, vaknar, somnar, vaknar, blablabla ända fram till typ kvart över 6. TJOCKT irriterande ska jag säga er :)

somnade fett sent igår också duschade vid 10 över 11 (då stensover jag annars..) men det va bara för jag satt och gjorde lite på min redovisning och så tränade jag ju också.. ajja får väl ta igen det inatt hehe

nu ska jag dricka upp mit älskade morgonkaffe sen fixa mig, idag ska vi vara på IP hela dagen och vara funktionärer för 5or ;) kul..! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0