rabiosa

Tjeenare! Igår var jag i stan med först klassen på naturhistoriska, men det tog inte så lång tid så jag, Elin, Carro, Emma och Alice drog in till stan och kollade runt i lite butiker.Vi fikade och då kom min madre så dissade jag mina friends och gick runt med mamma på stan. (min namnstad var igår det va därför hihi, fick ett ID-puder, mitt gamla håller på att ta slut!!) Vi strosade runt i det sköna vädret, och jag fick med mig en skiiiiiiiiit fin skolavslutningsklänning, ett bar solbrillor, 3 par trosor, och två långklänningar hem. Visar bild sen!

Sen kom även min balklänning igår!!! den satt precis som jag hade tänkt mig, är sketa glad hihi :D Nu ska jag ta cykeln till skola! Ha en fin dag :)
detta har jag på mig idag. en byxdress från H&M 

vill bara säga att den här låten Shakira – Rabiosa (Featuring El Cata) - The Crew Remix är skeeta bra!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0