runaway

Lina om alltid trevligt att man får ett hejdå också:
Jag vet hur sjukt det här låter nu.. men du e en tjej som har en jävligt vacker kropp, hur håller du dig i form och vad äter du egentligen. DU E SÅ JÄVLA FIn haha. hur noppar du dina ögonbryn?
svar: taaackk så mycket, vad glad jag blir! Jag äter faktiskt inget speciellt men jag håller mig borta från läsk och sånt (förutom nån gång på helgerna) sen käkar jag inte chips, godis, kakor, glass och friterade grejjer osv på vardagar, brukar inte bli så mycket på helger heller för jag har typ inte tid att käka det haha. Sen älskar jag att träna, kommer in i perioder då jag tränar varje dag i flera dagar. 

Ögonbrynen gör jag inte så mycket av, fyller i dom för dom är rätt tunna egentligen.. :P noppar bara bort det sm kommer ut under liksom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0