på tisdag ska jag flytta ut ur mig själv

Just nu!

Å vilken mysig morgon jag haft! Började dåligt, vaknade klockan 5 av att min mobil dog vilket resulterade i att jag var tvungen att ligga vaken i sängen för att inte försova mig, skulle gå upp klockan 6 för att duscha.. så det blev en jävligt lång snooze-stund! Men man blir ju typ pigg av det så det funkar! Duschade och käkade en himla lång frukke. Sitter i mitt rum med tända doftljus och redo för skolan! Idag vid halv 1 ska klassen iväg med Mats och spela bowling, fy fan vad kul! Senast jag spelade bowling var på Malta :D 

Ikväll ska jag jobba 17-21 så jag måste dra direkt efter skolan... segt, men då behöver jag inte jobba på lördag så det är skönt! Nu måste jag kila till bussen, ha en bra dag!! Puss 

Har lyssnar på repeat på denna: Oskar Linnros – Lejonhjärta
Den e fett bra hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0