Torsdag

Myyysdag med vännerna igår! Vi såg Breaking Dawn 20 i 10, den va suuuperbra! Dock somnade jag en stund, hehe. Vi åkte hem och sov hos mig och imorse käkade vi en stor brunch och sedan bar det av till skolan, började halv 2 med engelska och sen svenska. Hände en sak på i slutet av lektionen, en tjej som mådde dåligt så vi stannade ett tag med henne. Nu är jag hemma, skulle gymmat med Julia men jag känner att jag är på ett litet sämre humör idag, massa tankar som bara flyter runt och kan inte få upp energin så jag ska stanna hemma ikväll. Ska nog läsa den underbara boken som vi läser i svenskan, är på en extremt spännande del heheh.
Nu: duschen
Världens bästa Lydde idag på svenska lektionen. Älskar den här sena lektionen, då kollar vi alltid på Värsta Språket och bara softar.
sååå sant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0