Ettornas Afton

I fredags; Therese, Johanna, Sara och jag!
Igår! Julia, Tova & jag. 

Tjenahejsan!! Sitter och skriver läslogg, kommerju ingen vart halåå xD fml. Måste plugga ekonomi och historia också.... de naiz. Chriffe får helpa mig med ekonomin ikväll, ska slaggaranjas hos honom. 

Igår hade ju vi ettornas afton! Jag käkade hos Sofia, sen drog vi och mötte Lydia, Sara, Jakob, Ruzze, Tobias och nån mer snubbe och vi alla gick hem till Ruzze där vi va i nån timme, trevlans! Sen drog vi till skolan, där dom hade fixar DJ lampor o grejer så det va typ disco först för alla 1or. Va rätt lame om jag ska vara ärlig. 

Sen blev klockan halv 11 och då blev vi 1or tillsagda att gå in i ljushallen där det va helt nedsläckt, och då kom alla 2or och 3or utspringade från korridorerna ut till "gångarna" runt om ljushallen (som är 5 våningar) och började kasta vatten och alla blev helt galna. Sen blev vi tillsagda att sätta oss på knä, och då läste en tjej upp "blackan-eden" som va massa typ "brommatattareee" och "det är vi som är, blackeberg" så hela skolan stod och skrek det i ett nedsläkt ljushall. Riktigt mäktigt var det. Sen blev det disco igen med hela skolan och då blev det genast mer drag. Men jag drog ändå rätt tidigt, jag och Christoffer gick hem från strand för bussarna aldrig går......... zegt och as kallt hehe. 

Aej nu måste jag fortsätta. Va lÅnGt miTt inLägG bLev xD hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0