e ni med jaooo

Tjeeeeeenna! Hård dag idag i plugget... dock hade vi en timmes extra sovmorgon = aaas naiz. Annars har vi 4 lektioner innan lunch och det är fan inte roligt asså. Superlång engelska lektion, hade redovisning gick ju bra men va suuuuuper nervös hehe men det var alla. Skönt att få det överstökat! Men har varit en rolig dag i skolan.

Drog till H&M i vby skulle kollla på en BH som jag hade sett i tidningen, men den hade inte kommit in ännu så jag drog hem och pluggade företagsekonomi. Har gjort spanska glosor och ska lägga mig i sängen och läsa lite NO nu... Nästa vecka har vi 2 prov och 1 inlämning tills onsdag.. dock inte så stora grejer men ändååå! Nu börjar det komma igång känner jag asså. 

Nej nu ska jag krypa till kojjs, hare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0