You, Earth or Ash

Igår var det måndag, en väldigt regnig måndag som vi skulle haft orientering på. Vi i klassen har gått en lång promenad till Grimsta träsk och då får vi veta att allt är inställt och även DÅ får vi ett SMS där det står samma sak. Surt faktiskt.... Men jag drog till gymmet och tränade en rätt kort stund, drog hem lagade mat, kollade film och bara chillade galet hela dagen...

Idag vare skola sen åkte jag till Vällingby för att möta Julia. När jag kommer ut ur tunnelbanan och påväg mot Waynes så vänder sig en tjej som går 3 meter framför mig sig om - och gissa vem det var? Alice! Haha så jävla sjukt. Så vi satte oss på fiket och väntade på Julia så satt vi där ända fram tills halv 6 hehe. Mys med finfina tjejer. 

Har pluggat lite spanska glosor och gjort lite SO under kvällen, ska krypa ner i sängen nu och öva på en engelska redovisning vi har tills imorgon... pirrigt!!! Possposs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0