Jag ska slåss i dina kvarter

Hej!! Så underbart med lov, och ännu mer underbart att åka till bästa landet och träffa fina kompisar igen! Idag har varit bra, vår sista 1 timme & 45 min engelska blev inställd vilket betydde att vi slutade 20 över 12, as najs! Åkte till vällingby och tog en långpromenad hem i det fina vädret. Tänkte precis börja skriva lite läslogg när jag såg att inlämningen blivit framflyttat tills måndag! Så jag satte mig ute i solen istället och somnade där i en timme he he. Nu håller jag på att packa, blir alltid så jävla mycket jag packar, nivet: "jamen det här KANSKE jag använder OM vi gör dethär..." så ligger det ändå bara och får stuglukt haha.

Nu ska jag ta något att äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0