Nytt!

image description
Vanlig topp (H&M har ju alltid ett linne eller liknande för typ 50 kr i början av tidningen, det här kostade 30 så jag körde pådee!)
image description
image description
En lite längre klänning, är ovan att ha såna här lite tajtare "kvinnliga" klänningar, men är nöjd!! Urringningen är fiiin
image description
image description
image description
image description
Ett stycke ännu kvinnligare! Men jag gillare, den satt precis som jag hade tänkt mig (älskar när det händer, vilket är sällan). Tänk när man är riktigt brun och är på en minglig fest! Whoopa hihi

Är väldigt fin på bilderna (not) -skyller på att jag är osminkad

Kommentarer
Postat av: jockzor

faaaan vilka kurvor bra runkmaterial

2012-04-27 @ 23:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0