Bobooo




phett söta tjejer just niu

Heeej!! Har haft en mysig morgon med Alice, ätit lång frukost och softat. Igår var jag och mamma i stan efter skolan, fick med mig en väska och en blus hem. Visar sen! Sen skjutsade hon hem mig och Sara till Soffan. Hennes mamma hade köpt sallad till mig och Sara som vi åt, vi norpade även lite av Sofias pizza hihi. Vid halv 8 hade vi största matkoman och la oss i sängen framför Notting Hill. Klockan tickade och kvällen verkade inte leda någonstans(jag var även sjukt trött och otaggad) så pappa hämtade mig vid 10 och vi hämtade även upp Alice och vi låg och kollade film i min säng tills vi somnade. :)

Nu ska jag åka mot jobbet! Ikväll ska jag och Alice ha mysigaste myskvällen hihi. Vi ska köpa godsaker och kolla Melodifestivalen! Att tänka på det blir min räddning på jobbet hehe. Puss sötisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0