"Denna fantastiska och lyckliga torsdag"-Adam Alsing


Mina älsklingar för typ två månader sen! Hittade den på Lyddes mobil idag, tyckte den var lite härlig


Idag:)

Hejhej. Sitter och kollar på Adam live, därav rubriken. Tyckte den passade av två anledningar: 1. Vi fick ju en liten prinsessa inatt!! Så fint när prins Daniel berättade det på en presskonferens, han är ju så otroligt söt. Jag kan inte låta bli att fälla lyckotårar när jag såg hans lycka! 2. Imorse när jag vaknade var det pissväder, men sen var det som om den blåa himlen tryckte undan den gråa, och det gjorde mig väldigt glad. Riktigt vårväder.

Förövrigt gillar jag inte torsdagar just för att skoldagen är så lång. Men mina klassisar gör det kul så det går an. Jag sitter och myser i min wannabe (jävlar vad längesedan det var jag använde det ordet!) onepiece samtidigt som jag väntar på mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0